از ما بیشتر بدانید
کاهش تعرفه های اینترنت حجمی و نامحدود صبانت
فروش استثنایی آنتی ویروس های اسمارت سکیوریتی ویژه مشترکین صبانت
خدمات فنی شبکه، پشتیبانی و نظارت در حوزه فناوری اطلاعات (IT)
همیشه امن بمانید - مقالات ویژه امنیت در شبکه، اینترنت و فضای مجازی
جشنواره های دوره ای صبانت به همراه شرایط و تخفیفات ویژه


نکات لازم جهت استفاده بهینه مشترکین اینترنت پر سرعت +ADSL2 صبانت
 
 
ضمن عرض تشکر از همکاری و همراهی همیشگی شما مشترکین گرامی اینترنت پر سرعت ADSL2+ شرکت صبانت، نکاتی لازم برای اطلاعات بیشتر و رفع برخی ابهامات برای شما عزیزان در مورد سرویس اینترنت خود گرداوری نموده ایم. امیدواریم با مطالعه این مطالب بتوانیم گامی در جهت آگاهی بیشتر شما در مورد خدمات ارائه شده از سمت گروه فنی تاپ سرویس برداریم. همچنین همواره شما می توانید از طریق تلفن مستقیم 09139012285 اقدام به دریافت کلیه خدمات فروش و پشتیبانی، انتقادات و شکایات فرمایید.
 
 
 کیفیت خطوط ADSL و شاخص های مربوط به SNR و Line Attenuation (میزان نویز بر خط):

مشکلی کندی  وقطعی های مکرر اینترنت پر سرعت دلایل متفاوتی دارد که یکی از مهمترین آنها وجود نویز بر روی خط تلفن می باشددر این مورد اغلب هنگامی که با واحد پشتیبانی سرویس دهنده خود تماس میگیرید پاسخ آنها این خواهد بود که از طرف انها مشکلی متوجه سرویس شما نیست. در ادامه مطلب سعی خواهم کرد به دو سوال به صورتی ساده و کاربردی پاسخ دهیم :
1- این نویز ناشی ازچیست و میزان قابل قبول ان چه واحدی است؟
2- چگونه می توانیم از صحت خط خود مطمئن شویم ؟

روش های کاهش مصرف حجم ترافیک اینترنت:

ممکن است رمز عبور شما توسط شخصي دیگر استفاده ميشود. در چنين حالتي نسبت به تعويض رمزعبور خود اقدام فرماييد. امكان دارد كه سيستم شما به ورم ها و ويروس ها آلوده شده باشد. با يك آنتي ويروس ، ضد هک و آنتي تروجان به روز سيستم خود را چك كنيد. زيرا ويروس ها و تروجان ها بصورت نامحسوس ميتوانند از اينترنت استفاده نمايند و اين در حجم استفاده شما موثر است. در صورتي كه شما يكي از چندين كامپيوتري هستيد كه از اين Account استفاده مي كنند و يا در يک شبکه هستيد ممکن است شخص ديگري در شبکه شما از اينترنت مصرف ميکند.
در ادامه مطلب سعی خواهم کرد به این سوال به صورتی ساده و کاربردی پاسخ دهیم...
اطلاعات مربوط به عدم پشتیبانی سرویس های شارژ شده درسایت صبانت تهران:

با توجه به اطلاع رسانی های مکرر و مداوم از طریق وب سایت و ارسال پیام کوتاه مبنی بر عدم تمدید آنلاین سرویس اینترنت خود در سایت صبانت، باز هم شاهد انجام این کار از سوی برخی از مشترکین و بروز مشکل در سرویس آن ها هستیم. لازم به توضیح است تاپ سرویس و کلیه نمایندگان رسمی شرکت صبانت در اصفهان از ارائه خدمات زیر به سرویس های شارژ شده از سوی مشترکین در سایت صبانت تهران جدا معذور است:

- ارائه خدمات پشتیبانی فنی
- طرح های ویژه اینترنت
- جشنواره های اینترنت
- هدیه های در نظر گرفته شده
- رفع اختلاف حساب
- رفع مغایرت های حجم و زمانی

به منظور عدم بروز مشکل و جلب رضایت بیشتر مشترکین تاپ سرویس نماینده رسمی شرکت صبانت با بیش از هشت سال تجربه در زمینه اینترنت، شبکه و زیر ساخت در اصفهان و دو دفتر فعال از شنبه تا پنج شنبه - ساعت 8 تا 20 به صورت حضوری آماده ارائه کلیه خدمات به مشترکین خود در غالب تعرفه های رسمی می باشد.
همچنین جهت عدم مراجعه حضوری و سهولت مشترکین در خارج از زمان اداری و تماس مستقیم با مدیر فروش و پشتیبانی باشماره تلفن 09139012285 میتوانید نسبت به تمدید سرویس اینترنت خود و یا دریافت خدمات پشتیبانی اقدام نمایید
 

اطلاعات مربوط به تمدید سرویس اینترنت:

پس از نصب اولیه و تحویل سرویس اینترنت به مشترک، پس از پایان زمان مقرر و یا حجم سرویس نیاز به تمدید مجدد است. لذا در نظر داشته باشید به دلیل تغییرات در اعمال یا حذف سرویس های اینترنت و یا قیمت های اینترنت، لطفا قبل از انتخاب سرویس مورد نظر و واریز وجه از طریق تماس تلفنی با واحد فروش 09139012285 (فردوسی) اقدام به هماهنگی و یا از طریق پایگاه اینترنتی ما به آدرس www.esfahansabanet.ir و یا صفحه رسمی ما در اینستاگرام و کانال رسمی تلگرام از آخرین تغییرات مطلع شوید.
 

اطلاعات مربوط به استفاده اینترنت رایگان شبانه:

-جهت اطلاع و مشاهده وضعیت شبانه رایگان سرویس های اینترنت صبانت از بخش تعرفه های اینترنت +ADSL2 اقدام و توضیحات مربوط به آن را مطالعه فرمایید.
 

اطلاعات مربوط به سرویس های نا محدود:

کلیه سرویسهای نامحدود مشمول قانون مصرف منصفانه می باشند و نحوه ارائه این سرویس ها بدین صورت می باشد که مشترک می تواند با شروع زمان سرویس خود طبق قرارداد حجم مشخصی از سرویس را با کیفیت بالا و ضریب اشتراک پذیری پایین تری از الزامات قانونی (ضریب اشتراک 1 به 3) را تجربه نماید.
لازم به ذکر است پس از عبور از حجم مشخص شده امکان بهره برداری ازسرویس با لحاظ سرعت اسمی (ضریب اشتراک 1 به 8) طبق قرارداد برای مشترک فراهم می گردد.
سرویس های نامحدود پس از سفارش از سمت مشترک، پس از فعال سازی غیر قابل برگشت و در صورت برگشت مبلغ صفر در نظر گرفته می شود.
 

اطلاعات مربوط به روش سفارش و دریافت سرویس های بالاتر از 2 مگابیت (6 ، 8 و 12 مگابیت):

قبل از هرگونه انتخاب و سفارش سرویس بالاتر از 2 مگابیت، مشترکین باید از طریق اعلام نام کاربری خود به شماره تلفن 09139012285 اقدام به دریافت استعلام فنی نمایند. پس از بررسی خط تلفن شما (مقدار نویز بر خط و فاصله تا مرکز مخابراتی مشترک) میزان تحمل خط شما مشخص و می توانید سرعت متناسب را انتخاب و سفارش دهید.
بدیهی است کلیه مشکلات و خسارات ناشی از عدم هماهنگی با کارشناس فنی و گزارش استعلام، بر عهده مشترک می باشد.
 

اطلاعات مربوط به انتقال اتوماتیک حجم باقیمانده به دوری جدید:

1- حجم باقی‏مانده از سرویس اصلی مشترک :
مشترک می‏بایست 72 ساعت قبل از پایان زمان سرویس فعال خود، اقدام به خرید سرویس جدید نماید.
تبصره: سرویس خریداری شده می بایست از نظر مدت زمان، حجم و قیمت، معادل یا بالاتر از سرویس قبلی باشد.

2- حجم باقی‏مانده از بسته‏ های حجم اضافه :
حجم اضافه خریداری شده بدون هیچ قید و شرطی به دوره جدید انتقال  داده می ‏شود.
لازم به ذکراست حجم های هدیه و حجم های باقی مانده از دوره های ماقبل که یکبار انتقال پیدا کرده ‏اند ، قابل انتقال به دوره جدید نمی ‏باشند.

توجه داشته باشید که با توجه به ارائه سرویس ‏های جشنواره صبانت و کاهش قیمت در برخی سرویس های شش ماهه و یکساله ، می‏بایست جهت انتقال حجم ، تمامی شرایط بند 1 را رعایت نمایید.


اطلاعات مربوط به روش ارتباط با مشترکین:

مشترک گرامی،سامانه ویژه پیام کوتاه (SMS) به منظور ارتباط مستقیم با واحد فروش و پشتیبانی و دریافت آخرین اخبار مربوط به اینترنت راه اندازی و هم اکنون قابل استفاده می باشد. شما میتوانید از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 500046462285 درهر ساعتی از شبانه روز نسبت به دریافت اطلاعات مورد نظر،اعلام مشکلات و شکایات خود اقدام فرمایید. جهت استفاده از این سرویس رعایت نکات زیرالزامی می باشد:

- بابت هر اشتراک اینترنت یک شماره همراه ثبت خواهد شد لذا از ارسال چند شماره خودداری فرمایید.
- پیام خود را ترجیهأ کوتاه و حتما به صورت فارسی تایپ و ارسال فرمایید.
- پس از دریافت پیام تائید از سوی سامانه تا ارسال پاسخ و یا تماس ما تأمل فرمایید.
- از ارسال پیام های تبریک یا تبلیغاتی و غیرضروری جدأ خودداری فرمایید.

دقت داشته باشید کلیه پیامک های ارسالی شامل اطلاع از ریز مصرف، پایان زمان قرارداد، اطلاعات حساب، اطلاع رسانی سرویس های ویژه، تخفیفات و اطلاع رسانی های کلی فقط از سامانه 500046462285 رسمی قابل استناد و می باشد.
 
اطلاعات مربوط به سرویس های با آی پی ثابت (IP Static):

- سرویس فعال و کنونی شما می بایست حداقل سه ماهه، شش ماهه و یا جشنواره بالای 100 هزارتومان باشد در غیر این صورت شما می بایست قبل از خرید آی پی، سرویس مناسب را از لیست تعرفه ها خریداری نمایید.
- سرویس های مودم رایگان قابلیت سفارش آی پی استاتیک ندارند.
 

اطلاعات مربوط به سرویس و خدمات تخصصی کامپیوتر:

گروه فنی مهندسی تاپ سرویس بر اساس ارائه تجارب و مدیریتی در قالب خدمات،تعمیرات، نگهداری و مشاوره فنی کامپیوتری ،جهت رفاه حال مشتریان خود نسبت به راه اندازی بخش فنی به منظور ارائه سرویس های زیرنموده است:
 
خدمات سخت افزاری کامپیوتر
خدمات نرم افزاری کامپیوتر
خدمات شبکه کامپیوتری
تامین قطعات و ملزوات جانبی
عیب یابی سخت افزار سیستم
بهینه سازی و ارتقای سخت افزار سیستم
تعمیرات کلیه سیستم های کامپیوتری
نصب و ارتقای سیستم عامل
بهینه سازی سیستم عامل
ایجاد امنیت کامل
بازیابی اطلاعات حذف شده
طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری
بهینه سازی شبکه های کامپیوتری
پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
راهکارهای سازمانی

راه های ارتباط با ما:
در آخر به منظور مشاهده و دریافت آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه اینترنت و امنیت، جشنواره ها و تخفیف های دوره ای و شرکت در قرعه کشی های متنوع از طریق پیوستن به ما در فضای مجازی ما اقدام فرمایید:
 
سامانه ویژه پیام کوتاه (SMS)
تلفن فروش و پشتیبانی
کانال رسمی تلگرام
صفحه رسمی اینستاگرام
500046462285
09139012285
پایگاه های رسمی ما در اینترنت به آدرس
 

Services

 

peygiri